Manuele therapie Deventer

Manuele therapie is een behandelingsvorm die gericht is op gewrichtsstoornissen. Indien u last heeft van slecht bewegende of pijnlijke gewrichten, dan kan deze vorm van therapie u helpen. Het doel van manuele therapie is het verminderen of zelfs het volledig herstellen van gewrichtsstoornissen en pijn, en het verbeteren van alledaagse activiteiten. Fysiotherapie W&H is hét adres voor manuele therapie Deventer.

Wanneer manuele therapie Deventer?

Manuele therapie Deventer biedt uitkomst bij een breed scala aan gewricht-gerelateerde klachten. Hierbij kunt u denken aan hoofd- en/of nekpijn in combinatie met bijvoorbeeld een vastzittende wervelkolom, schouderklachten (pijn die vaak doorstraalt naar de armen), rugklachten, kaakklachten en heupklachten.

Werkwijze manuele therapie Deventer

Voor aanvang van de behandeling krijgt u een intake, waarbij u wat vragen moet beantwoorden en uw individuele bewegingsapparaat uitvoerig wordt geanalyseerd. Doorgaans wordt bij de eerste afspraak al duidelijk of de betreffende klachten middels manuele therapie Deventer verholpen kunnen worden. Op basis van de analyse wordt een persoonlijk plan van aanpak opgesteld, en gaan we aan de slag.

Benieuwd geworden?

Kom naar het gratis inloop spreekuur op woensdag van 18.30 tot 19.30 uur of maak direct een afspraak!

Manuele therapie Deventer: MTM

Bij Fysiotherapie W&H richten wij ons op MTM (Manuele Therapie Marsman), een stroming binnen de manuele therapie. Bij MTM gaan we uit van de bouw van het lichaam, en dan met name de wervelkolom. De opbouw van de wervelkolom bepaald namelijk uw houding en hoe u het liefst beweegt. Dit heeft uiteraard ook invloed op de rest van uw lichaam. De MTM behandeling richt zich op het herstellen van de balans tussen bewegen en tegenbewegen.

Waarom manuele therapie Deventer bij Fysiotherapie W&H?

De voordelen van manuele therapie Deventer bij onze praktijk:

• Een persoonlijke benadering en individuele behandeling
  • Een uitstekend bereikbare praktijk met eigen parkeerterrein
  • Vier zeer ervaren en toegewijde fysiotherapeuten
  • Contracten met alle zorgverzekeraars.

Ja, ik wil graag meer weten over manuele therapie Deventer!

Vul het formulier in en wij nemen spoedig contact met u op